Σάββατο, 18 Νοεμβρίου 2017

Είσοδος Χρήστη

Πέμπτη, 28 Σεπτεμβρίου 2017 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza

Digital Fashion Forum 2017

H τεχνολογία και οι digital εφαρμογές εν γένει μεταμορφώνουν την αγορά της μόδας, από την παραγωγή της μέχρι και την πώληση, και δημιουργούν νέα δεδομένα στη σχέση της με τον καταναλωτή.

Το Digital Fashion Forum, το οποίο διοργανώνεται από το Fashion Daily και το Marketing Week για 2η συνεχή χρονιά, έρχεται να αποκρυπτογραφήσει όλες τις νέες τάσεις που δημιουργεί η σχέση της μόδας με την τεχνολογία.

Στόχος του συνεδρίου

Το συνέδριο φιλοδοξεί να αποτελέσει πλατφόρμα γνώσης και networking για την αγορά της μόδας σχετικά με όλες τις εξελίξεις και τις δυνατότητες που της προσφέρει η τεχνολογία και το digital εν γένει, φέρνοντας κοντά marketers, retailers, σχεδιαστές και τους συνεργάτες τους, αλλά και όσους έχουν έρεισμα στην αγορά της μόδας, προκειμένου να συζητήσουν και να ενημερωθούν για όλες τις τελευταίες εξελίξεις. Επίσης, στόχο έχει να διερευνήσει το μέλλον της μόδας και του retail της, λαμβάνοντας υπόψιν τα νέα τεχνολογικά εργαλεία και το νέο προφίλ του καταναλωτή, όπως διαμορφώνεται από την ενασχόλησή του με τα ψηφιακά μέσα.

Στο πλαίσιο αυτό, experts και κορυφαία brands από την Ελλάδα και το εξωτερικό θα μοιραστούν με το κοινό καλές πρακτικές και το όραμά τους για το μέλλον της μόδας και πώς μπορεί να ενισχυθεί η εμπειρία του καταναλωτή και να αναπτυχθούν οι πωλήσεις μέσα από όλα τα διαθέσιμα κανάλια.

One2One Sessions

Στο Digital Fashion Forum ’17 θα πραγματοποιηθούν τα One2One Sessions, προσωπικές, προκαθορισμένες συναντήσεις διάρκειας 10 λεπτών με τους καταξιωμένους keynote ομιλητές του συνεδρίου. Οι συναντήσεις θα λάβουν χώρα στο ίδιο venue και κατά τη διάρκεια των προγραμματισμένων διαλειμμάτων, ώστε να μην επηρεαστεί η ροή του συνεδρίου.

Εξασφαλίστε τη θέση σας στο συνέδριο και κλείστε ραντεβού με τους keynote ομιλητές για πραγματικά εποικοδομητικό networking.*
*Οι συναντήσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Αγγελική Κουτσουράδη - τηλ.: 210 6617 777 (εσωτ. 268), fax: 210 6617 778, e-mail: akoutsouradi@boussias.com

Βασικές Ενότητες

To Digital Fashion Forum, το μοναδικό συνέδριο για τους επαγγελματίες της μόδας και του λιανεμπορίου της στην ελληνική αγορά, θα εστιάσει φέτος σε τρεις θεματικούς άξονες:

  1. Wearables, Trends & the Evolution of Fashion
  2. Digital Marketing & the Always-On Consumer
  3. E-Commerce & the Future of Retail
Διαβάστε περισσότερα

Ομιλητές

Kristina Dimitrova H Kristina είναι ιδρύτρια της INTERLACED, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο των media και των events, παρουσιάζοντας τις μεγαλύτερες καινοτομίες στον χώρο της μόδας και της τεχνολογίας.
Adam Jonsson Προερχόμενος από τη θέση του υπευθύνου για τη διαφήμιση της H&M στα social media παγκοσμίως, o Adam Jonsson ίδρυσε πρόσφατα στη Στοκχόλμη τη Theque, η οποία εξειδικεύεται στα social media, τη διαφήμιση, το content strategy, το video και το e-commerce.
Karinna Nobbs H Karinna είναι υπεύθυνη της ομάδας insights and strategy της Holition, ηγετικής εταιρείας παροχής λύσεων creative 3D interactive marketing και retail σε luxury και premium brands. H Karinna είναι digital strategist και πρώην ακαδημαϊκός στον χώρο του retail branding.
Sue Seel Η Sue Seel έχει εργαστεί ως brand consultant για πάνω από 10 χρόνια σε διάφορους κλάδους, με έμφαση στη μόδα, την ομορφιά και το lifestyle. Εξειδικεύεται στο consumer PR με σημαντικές επαφές στα βρετανικά και τα διεθνή media (ανδρικά και γυναικεία lifestyle Μέσα, έντυπα, online και τηλεόραση) καθώς επίσης σε social media influencers, celebrity management/stylists.
Billie Whitehouse H Billie Whitehouse είναι η σχεδιάστρια και CEΟ της Wearable X, της fashion tech εταιρείας, η οποία φέρνει κοντά το design και την τεχνολογία, με σκοπό την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής. Το Forbes πρόσφατα συνέκρινε εκείνη και τον συνιδρυτή της Wearable Experiments Ben Moir, με τον Steve Jobs και τον Jerry Seinfeld. Η Billie είναι fashion designer, με φυσική κλίση στην τεχνολογία και την καινοτομία.
Αντιγόνη Βιντιάδη Ξεκίνησε την καριέρα της ως δημοσιογράφος στο ψηφιακό κανάλι Σινε+ της Δημόσιας Τηλεόρασης και για αρκετά χρόνια ασχολήθηκε με την παραγωγή δελτίων ειδήσεων, την παρουσίαση εκπομπών τόσο στην Δημόσια Τηλεόραση όσο και στον Αντ1, ενώ μέχρι και σήμερα διατηρεί εκπομπή στον ραδιοφωνικό σταθμό Music.
Μαρία Βυτινίδου Η Μαρία Βυτινίδου, Χημικός και Σχεδιάστρια Μόδας απόφοιτος του Central St Martin’s και London College of Fashion, είναι ιδιοκτήτρια του Ομίλου Επιχειρήσεων Μόδας που περιλαμβάνει την Σχολή Μόδας AthensFashionClub, την 1η Θερμοκοιτίδα Μόδας στην Ελλάδα ‘The Fashion Gate’ και το Label «Maria Vytinidou Luxury Design Brand ».
Παναγιώτης Γκεζερλής Ο Παναγιώτης Γκεζερλής είναι Σύμβουλος Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και με την ομάδα του στην Convert Group καθοδηγεί δεκάδες retailers & brands στον χώρο της μόδας και της ομορφιάς για την στρατηγική τους στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου και ηλεκτρονικού επιχειρείν.
Χρύσα Γρηγορίου Η Χρύσα Γρηγορίου, στέλεχος της εταιρείας Λεμονής με μεγάλη προϋπηρεσία στην αγορά μόδας, υπεύθυνη για τα eshops του ομίλου, Κalogirou.com, Haralas.gr και AllAboutShoes.gr.
Κωνσταντίνα Ελευθεράκου Η Κωνσταντίνα βρίσκεται στο χώρο του e-commerce οκτώ χρόνια. Μέχρι το 2014 ήταν Head of Purchasing σε ένα από τα μεγαλύτερα flash sale e-shops και από το 2014 είναι μέλος του FFGroup, ενός ομίλου που στηρίζει και επενδύει στο e-commerce και αντιλαμβάνεται πλήρως τη δυναμική του.
Νανά Ιωακειμίδου H Νανά Ιωακειμίδου εντάχθηκε στο δυναμικό της Generation Y – International eBusiness Experts ήδη από το 2006 και μετράει περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας στο digital business.
Μυρτώ Κάζη Αριστούχος απόφοιτος του τμήματος Μέσων Μαζικής Ενημερώσης του Παντείου Πανεπιστημίου, με μεταπτυχιακό Δίπλωμα στο Λονδίνο στο κομμάτι των Mass Communications.
Κωνσταντίνος Κασπίρης Έχει αποφοιτήσει από την Ιατρική Σχολή Αθηνών, αλλά ασχολήθηκε με την μόδα, την οποία σπούδασε σε τρείς από τις διασημότερες σχολές της Ευρώπης: την Accademia Nazionale di San Luca, την Accademia di Costume e di Moda και την Esmode Paris. Επιπλέον, έχει σπουδάσει: Ιστορία Τέχνης, Ιστορία Κουστουμιού, Θεατρολογία και Marketing.
Ευρυδίκη Παπαχρήστου H Ευρυδίκη Παπαχρήστου είναι Μηχανικός Μόδας και Μεταδιδακτορική Ερευνήτρια της σχολής Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης.
Θανάσης Παρασκευόπουλος Στέλεχος με περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας στο Digital, ο Θανάσης Παρασκευόπουλος άρχισε την καριέρα του από το account management μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Κυριακή Πλατανίτη Ξεκίνησε την καριέρα της στο E-commerce μέσω του fashion product management στο buldoza.gr και σύντομα γοητεύτηκε από το Digital marketing. Συνέχισε την πορεία της σε εταιρίες μόδας ως E-commerce manager, διαμορφώνοντας την online στρατηγική σε πολλαπλά κανάλια πώλησης και προώθησης.
Ιωάννα Τσιγαρίδα Η Ιωάννα Τσιγαρίδα είναι η δημιουργός του brand Roses Are Red. Με 12ετή εμπειρία στο χώρο της μόδας, σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, τα Οικονομικά και το Σχέδιο μόδας, αλλά και επαγγελματική προϋπηρεσία σε Γαλλία, Βέλγιο και Ελλάδα, δημιούργησε ένα brand υψηλών προδιαγραφών, με σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα.
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR