Σάββατο, 18 Νοεμβρίου 2017

Είσοδος Χρήστη

Πέμπτη, 28 Σεπτεμβρίου 2017 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza

Θεματολογία

Wearables, Trends & the Evolution of Fashion

  • Ποιες είναι οι σημαντικότερες ψηφιακές τάσεις που θα απασχολήσουν την αγορά της μόδας και πώς θα την επηρεάσουν;
  • Ποιος είναι ο ρόλος που διαδραματίζει η τεχνολογία στη δημιουργία προϊόντων μόδας και ποιες νέες δυνατότητες προσφέρει για τα brands;
  • Ποιο προβλέπεται να είναι το μέλλον των wearables; Σε τι βαθμό μπορούν να γίνουν προϊόντα mass market;
  • Ποιες είναι οι τελευταίες τάσεις στη δημιουργία ψηφιακών εμπειριών για τους καταναλωτές και πώς αυτές συνδέονται με το χτίσιμο εικόνας αλλά και με τις πωλήσεις;

Digital Marketing & the Always-On Consumer

  • Πώς τα Social Media αλλάζουν ραγδαία τον τρόπο που επικοινωνούν τα brands; Ποιες είναι οι προοπτικές τους ως κανάλια πώλησης; (π.χ. Pinterest)
  • Celebrities ή influencers και σε τι βαθμό επηρεάζουν την εικόνα και τις πωλήσεις των brands;
  • Ποια νέα touchpoints αναδύονται στην επικοινωνία των fashion brands με τους καταναλωτές και ποιος ο ρόλος του στην ενίσχυση της εμπειρίας τους;
  • Mobile marketing & mobile apps. Ποιος είναι ο ρόλος τους στην ενίσχυση της καταναλωτικής εμπειρίας και τι νέες προοπτικές δημιουργεί για το retail τους;

E-Commerce & the Future of Retail

  • Πώς εξελίσσεται το ηλεκτρονικό εμπόριο στον χώρο της μόδας;
  • Πώς η τεχνολογία «μεταμορφώνει» το retail της;
  • Πόσο κοντά είναι η ελληνική αγορά στο omnichannel;
  • Ποιες νέες τάσεις και εξελίξεις παρατηρούνται διεθνώς στο retail της μόδας; Πώς και πόσο γρήγορα θα επηρεάσει την ελληνική αγορά;

  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR