Τρίτη, 19 Σεπτεμβρίου 2017

Πέμπτη, 28 Σεπτεμβρίου 2017 Αμφιθέατρο Maroussi Plaza

To πρόγραμμα του συνεδρίου

Πέμπτη, 28 Σεπτεμβρίου 2017

09:00 - 09:30

Προσέλευση - Εγγραφές

Ενότητα 1: Digital Marketing & the Always-On Consumer
09:30 - 11:30
  • Το μέλλον των Social Media ως καναλιών επικοινωνίας.
  • Celebrities και Digital Influencers. Τάσεις, αποτελεσματικότητα, καλές πρακτικές.
  • Ο ρόλος του mobile και των mobile apps στην ενίσχυση της καταναλωτικής εμπειρίας.
International Keynote Speaker

"Content, consumers & commerce: How to get sales from social media"

Η ομιλία θα διερευνήσει την επίδραση των social platforms όπως το Snapchat, το Instagram και το YouTube στο online shopping και θα εξηγήσει ποιο μπορεί να φέρει τις περισσότερες πωλήσεις για τα fashion brands και ποιοι καταναλωτές είναι πιο ενεργοί στο social commerce.

Sue Seel, Brand & Content Strategist - Lecturer, London College of Fashion, Fashion Business School

International Keynote Speaker

"Future of fashion: How to leverage the power and trends of digital marketing"

Ta brands και οι marketers στην αγορά της μόδας αντιμετωπίζουν πολλές προκλήσεις και βρίσκονται μπροστά σε πολλές ευκαιρίες. Τελικά, τα fashion brands αξιοποιούν πραγματικά τη δύναμη του digital; Οι καταναλωτές και η συμπεριφορά τους συνεχώς εξελίσσεται: το πώς και γιατί αγοράζουν και τι νιώθουν ότι είναι «hot» ή όχι. Αυτό που λειτουργεί στις ΗΠΑ, δεν είναι αποτελεσματικό στην Ελλάδα ή στη Σουηδία, ωστόσο υπάρχουν συγκεκριμένα μοτίβα. Ο Adam Jonsson, ιδρυτής της εταιρείας Thèque marketing, θα μας μεταφέρει σε ένα ταξίδι εμπειριών από retailers και brands, θα καταθέσει τις σημαντικότερες marketing τάσεις στον χώρο της μόδας και θα προτείνει λύσεις στα brands και τους marketers, για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη δυναμική του digital marketing.

Adam Jonsson, CEO & Founder, Theque marketing, ex. Global Head of Social Media Advertising, H&M

11:30 - 12:00

Coffee break

Ενότητα 2: E-Commerce & the Future of Retail
12:00 - 14:00
  • H τεχνολογία «μεταμορφώνει» το retail της μόδας.
  • Τα fashion brands αγκαλιάζουν το ecommerce και καινοτομούν.
  • Η ελληνική αγορά στον δρόμο του omnichannel.
International Keynote Speaker

"The Future of Retail is now"

Η ομιλία της Karinna Nobbs αμφισβητεί την έννοια του καταστήματος του μέλλοντος και περιγράφει τις καταναλωτικές ανάγκες και τις καινοτομίες στον χώρο του retail που κυριαρχούν σήμερα σε ολόκληρο τον κόσμο στον χώρα της μόδας, σήμερα. Και αυτό, «καταρρίπτοντας» τον μύθο του omnichannel και εξετάζοντας το fashion retail ως ένα οργανικό οικοσύστημα. Η παρουσίαση θα προσφέρει εργαλεία και παραδείγματα για την εφαρμογή επιτυχημένων δράσεων retail innovation στις επιχειρήσεις μόδας.

Karinna Nobbs, Chief Digital Storyteller, Holition

14:00 - 15:00

Lunch Break

Ενότητα 3: Wearables, Trends & the Evolution of Fashion
15:00 - 17:00
  • Τα σημαντικότερα digital trends και πώς διαμορφώνουν το μέλλον της μόδας.
  • Ο ρόλος της τεχνολογίας στη δημιουργία νέων προϊόντων.
  • Οι τελευταίες τάσεις στη δημιουργία ψηφιακών εμπειριών για τους καταναλωτές.
International Keynote Speaker

"Good vibrations - when design and tech touch"

Το μέλλον της μόδας και της τεχνολογίας βρίσκεται στο μεταίχμιο ενός μετασχηματισμούς μεταμόρφωσης, και ο τρόπος που οι καταναλωτές συνδέονται με αυτό εξελίσσεται ραγδαία. Ως CEO και Ιδρύτρια της Wearable X, η Billie Whitehouse βρίσκεται στην πρώτη γραμμή αυτής της αλλαγής και θα εξερευνήσει τις αλλαγές στον τρόπο που οι καταναλωτές χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να ενισχύσουν τη ζωή τους και να δημιουργήσουν ένα συναισθηματικό δέσιμο- «ξεφεύγοντας» από τα παραδοσιακά μοντέλα του «self quantification».

Billie Whitehouse, CEO, Wearable X

International Keynote Speaker

"Transformation is in fashion"

Πώς μπορούν τα fashion brands να εισέλθουν στο Transformation Economy; Αντίθετα με τις εμπειρίες, που αποτελούν συνήθως one-off events, ένας μετασχηματισμός αποτελείται από μία σειρά από γεγονότα που δημιουργούνται από εταιρείες για να κατευθύνουν τη γνώση των πελατών, να αναλάβουν δράση και τελικά και πετύχουν τους στόχους τους. Αυτή η τακτική αναμένεται να ενταθεί καθώς η σχέση των καταναλωτών με το luxury αλλάζει και μετακινείται από την απλή κατοχή ακριβών προϊόντων προς την επιλογή προϊόντων που μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι. Η Kristina Dimitrova θα παρουσιάσει τρεις περιοχές, προϊόντα, χώρους retail και κατοικία, στις οποίες οι εταιρείες μόδας μπορούν να αγκαλιάσουν την τεχνολογία για να εισέλθουν σε αυτό το ανερχόμενο πεδίο.

Kristina Dimitrova, Founder & CEO, INTERLACED

Το πρόγραμμα του συνεδρίου είναι υπό διαμόρφωση.

  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR