- ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
- CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
Παρασκευή, 20 Απριλίου 2018
Προσέλευση - Εγγραφές
Η ομιλία θα διερευνήσει την επίδραση των social platforms όπως το Snapchat, το Instagram και το YouTube στο online shopping και θα εξηγήσει ποιο μπορεί να φέρει τις περισσότερες πωλήσεις για τα fashion brands και ποιοι καταναλωτές είναι πιο ενεργοί στο social commerce.
Sue Seel, Brand & Content Strategist - Lecturer, London College of Fashion, Fashion Business School
Q&A με τη Sue Seel
Ta brands και οι marketers στην αγορά της μόδας αντιμετωπίζουν πολλές προκλήσεις και βρίσκονται μπροστά σε πολλές ευκαιρίες. Τελικά, τα fashion brands αξιοποιούν πραγματικά τη δύναμη του digital; Οι καταναλωτές και η συμπεριφορά τους συνεχώς εξελίσσεται: το πώς και γιατί αγοράζουν και τι νιώθουν ότι είναι «hot» ή όχι. Αυτό που λειτουργεί στις ΗΠΑ, δεν είναι αποτελεσματικό στην Ελλάδα ή στη Σουηδία, ωστόσο υπάρχουν συγκεκριμένα μοτίβα. Ο Adam Jonsson, ιδρυτής της εταιρείας Thèque marketing, θα μας μεταφέρει σε ένα ταξίδι εμπειριών από retailers και brands, θα καταθέσει τις σημαντικότερες marketing τάσεις στον χώρο της μόδας και θα προτείνει λύσεις στα brands και τους marketers, για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη δυναμική του digital marketing.
Adam Jonsson, CEO & Founder, Theque marketing, ex. Global Head of Social Media Advertising, H&M
Q&A με τη Adam Jonsson
Συμμετέχουν:
Coffee break
Η ομιλία της Karinna Nobbs αμφισβητεί την έννοια του καταστήματος του μέλλοντος και περιγράφει τις καταναλωτικές ανάγκες και τις καινοτομίες στον χώρο του retail που κυριαρχούν σήμερα σε ολόκληρο τον κόσμο στον χώρα της μόδας, σήμερα. Και αυτό, «καταρρίπτοντας» τον μύθο του omnichannel και εξετάζοντας το fashion retail ως ένα οργανικό οικοσύστημα. Η παρουσίαση θα προσφέρει εργαλεία και παραδείγματα για την εφαρμογή επιτυχημένων δράσεων retail innovation στις επιχειρήσεις μόδας.
Karinna Nobbs, Chief Digital Storyteller, Holition
Q&A με τη Karinna Nobbs
Παναγιώτης Γκεζερλής, CEO & Head of Consulting, Convert Group
Q&A με τον Παναγιώτη Γκεζερλή
Πρόκειται για την ανάλυση της περίπτωσης του συνεργάτη της εταιρείας, Access Fashion. Θα παρουσιαστούν οι μέθοδοι, η στρατηγική και κάποια ενδεικτικά αποτελεσμάτων ενός επιτυχημένου ψηφιακού μετασχηματισμού ενός fashion brand που μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς στο μέλλον του fashion industry στα ψηφιακά κανάλια γενικότερα.
Νανά Ιωακειμίδου, Chief Commercial Officer, Generation Y- International eBusiness Experts
Q&A με τη Νανά Ιωακειμίδου
Συμμετέχουν:
Lunch Break
Το μέλλον της μόδας και της τεχνολογίας βρίσκεται στο μεταίχμιο ενός μετασχηματισμούς μεταμόρφωσης, και ο τρόπος που οι καταναλωτές συνδέονται με αυτό εξελίσσεται ραγδαία. Ως CEO και Ιδρύτρια της Wearable X, η Billie Whitehouse βρίσκεται στην πρώτη γραμμή αυτής της αλλαγής και θα εξερευνήσει τις αλλαγές στον τρόπο που οι καταναλωτές χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να ενισχύσουν τη ζωή τους και να δημιουργήσουν ένα συναισθηματικό δέσιμο- «ξεφεύγοντας» από τα παραδοσιακά μοντέλα του «self quantification».
Billie Whitehouse, CEO, Wearable X
Q&A με τη Billie Whitehouse
Πώς μπορούν τα fashion brands να εισέλθουν στο Transformation Economy; Αντίθετα με τις εμπειρίες, που αποτελούν συνήθως one-off events, ένας μετασχηματισμός αποτελείται από μία σειρά από γεγονότα που δημιουργούνται από εταιρείες για να κατευθύνουν τη γνώση των πελατών, να αναλάβουν δράση και τελικά και πετύχουν τους στόχους τους. Αυτή η τακτική αναμένεται να ενταθεί καθώς η σχέση των καταναλωτών με το luxury αλλάζει και μετακινείται από την απλή κατοχή ακριβών προϊόντων προς την επιλογή προϊόντων που μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι. Η Kristina Dimitrova θα παρουσιάσει τρεις περιοχές, προϊόντα, χώρους retail και κατοικία, στις οποίες οι εταιρείες μόδας μπορούν να αγκαλιάσουν την τεχνολογία για να εισέλθουν σε αυτό το ανερχόμενο πεδίο.
Kristina Dimitrova, Founder & CEO, INTERLACED
Q&A με τη Kristina Dimitrova
Όροι όπως αυτοί της Τεχνητής Νοημοσύνης (Artificial Intelligence-AI), της εξόρυξης δεδομένων (data mining) και μηχανικής μάθησης (machine learning), ήταν μέχρι πρόσφατα άγνωστοι για τον κλάδο της μόδας. Οι ψηφιακές συσκευές που γεμίζουν την καθημερινότητά μας, επεξεργάζονται μεγάλο όγκο δεδομένων με αλγόριθμους να τα αναλύουν, προκειμένου να βρουν νέες τάσεις, να κάνουν προβλέψεις και να εκτελέσουν διάφορες εργασίες όπως την αναγνώριση συγκεκριμένων αντικειμένων σε μια εικόνα. Η ερευνήτρια του Πολυτεχνείου Κρήτης, Δρ.Ευρυδίκη Παπαχρήστου, θα καταθέσει τα σημαντικότερα παραδείγματα επιτυχημένων εφαρμογών ΑΙ στις επιχειρήσεις μόδας και θα παρουσιάσει τις τελευταίες εξελίξεις σε ερευνητικό επίπεδο καινοτόμων εφαρμογών με τεχνολογία ΑΙ από την σύλληψη της ιδέας στο γραφείο σχεδιαστή μέχρι το ράφι ή το e-shop.
Ευρυδίκη Παπαχρήστου, Μηχανικός Μόδας, Μεταδιδακτορική Ερευνήτρια, Πολυτεχνείο Κρήτης
Q&A με τη Ευρυδίκη Παπαχρήστου
H Mόδα και η Τεχνολογία τα τελευταία χρόνια αρχίζουν να τέμνουν τις πορείες τους καθώς ο μέσος καταναλωτής αναζητά περισσότερες υπηρεσίες από την σύγχρονη αγορά και από προϊόντα που να εξυπηρετούν πιο εύκολα και πιο λειτουργικά τις ανάγκες του. Η δική μας οπτική γωνία, ως σύγχρονοι Σχεδιαστές Μόδας για την ανάπτυξη των προϊόντων Φορέσιμης Τεχνολογίας, είναι ο συνδυασμός του design με τις αναβαθμισμένες υπηρεσίες που μπορεί να φέρει πάνω του ένα ένδυμα ειδικής χρήσης. Στο συνέδριο θα μιλήσει για τα προϊόντα φορέσιμης τεχνολογίας που δημιουργεί: κατά παραγγελία ενδύματα extravagant για τον χώρο του θεάματος και ενδύματα για τον απλό καταναλωτή, ο οποίος επιθυμεί προστασία της ζωής του και άμεση επικοινωνία με ένα κέντρο υποστήριξης της ανθρώπινης ζωής.
Μαρία Βυτινίδου, Σχεδιάστρια Μόδας με φορέσιμη τεχνολογία
Q&A με τη Μαρία Βυτινίδου
Κλείσιμο Εργασιών Συνεδρίου
Το πρόγραμμα του συνεδρίου είναι υπό διαμόρφωση.